Gamingtech SSS

Gamingtech SSS

 

 

ÖDEME

 

Ürün fiyatlarınızda günlük değişiklik oluyor. Bunun sebebi nedir?

Sitemizdeki ürünler Dolar üzerinden fiyatlandırıldığından, Dolar kurundaki değişimler artı veya eksi yönde ürün fiyatlarına yansımaktadır.

 

Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Siparişinizin ödemesini banka/kredi kartlarıyla veya Havale/EFT ile yapabilirsiniz.

 

Siparişimin ödemesini birden fazla kartla yapabilir miyim?

Birden fazla kartla ödeme yalnızca mağazamızda yapılmaktadır. İnternet sitemizden yapılan satışlarda bu işlemi gerçekleştiremiyoruz.

 

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

 

Kredi kartına toplam kaç taksit yapıyorsunuz?

Axess, Bonus, CardFinans, Maximum ve World özellikli kredi kartlarına en fazla 12 taksit yapılmaktadır.

 

Kredi kartı taksitlendirmelerinde vade farkı uygulanıyor mu?

Kredi kartı taksitlendirmelerinde vade farkı uygulanmaktadır. Vade farkı oranlarını ürünlerin içerisindeki ve siparişinizin son aşamasındaki "Taksit Seçenekleri" bağlantısından görebilirsiniz.

 

Telefon üzerinden sipariş verilebiliyor mu?

Henüz telefon üzerinden sipariş alamıyoruz. Çok yakında bu hizmeti sunacağız.

 

Nakit ödemede taksitlendirme var mı?

Nakit ödemelerde taksitlendirme seçeneğimiz yoktur. Yalnızca kredi kartlarına taksit yapılmaktadır.

 

Havale ödemelerinde indirim yapılıyor mu?

Havale ödemelerinde indirim yapılmamaktadır.

 

Havale/EFT ödemesini nasıl yapacağım? Ödemeyi size bildirmem gerekiyor mu?

Sipariş tutarınızı Banka Hesapları sayfasında her alan herhangi bir hesaba transfer edebilirsiniz. Bu işlemi ilgili bankaların şubelerinden, internet şubelerinden, mobil uygulamalarından veya ATM'lerinden yapabilirsiniz. Ödemenizi yaparken alıcı adının "Turuncu Bilgisayar Sistemleri LTD. ŞTİ." olduğundan emin olunuz. Aksi takdirde ödemeniz hesaplarımıza geçmemekte, tarafınıza iade edilmektedir. Ödemenizi yaptıktan sonra dekontunuzun taranmış hâlini veya fotoğrafını info@gamingtech.com.tr adresine gönderdiğinizde siparişiniz en kısa süre içerisinde onaylanacaktır.

 


 

HAZIR SİSTEM, MONTAJ VE KURULUM

 

Satın alınan hazır sistemlerin montajını yapıyor musunuz?

Hazır sistemlerin ekran kartı dışındaki tüm parçalarının montajı yapılmaktadır. Ekran kartı kargoda hasar görme ihtimali nedeniyle kutusunda gönderilmekte, montajı müşteri tarafından yaplmaktadır. Montaj işlemiyle ilgili detaylı bilgiyi Gaming Tech youtube kanalındaki Ekran kartı nasıl takılır? videosunu izleyerek edinebilirsiniz.

 

Montaj işlemi ücretli midir?

Montaj hizmetimiz ücretsizdir.

 

Ekran kartının montajını yapıyor musunuz?

Ekran kartı kargoda hasar görme ihtimali nedeniyle kutusunda gönderilmekte, montajı müşteri tarafından yaplmaktadır. Montaj işlemiyle ilgili detaylı bilgiyi Itopya YouTube kanalındaki Ekran kartı nasıl takılır? videosunu izleyerek edinebilirsiniz.

 

Hazır sistemlerin içerisine işletim sistemi kuruyor musunuz?

İsteğe bağlı olarak satın alabileceğiniz lisanslı işletim sistemlerinin kurulumları da yapılmaktadır.

 


 

KARGO

 

Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

Siparişlerinizi MNG aracılığıyla sizlere ulaştırmaktayız.

 

Kargo ücreti alıyor musunuz?

Ürünlerimiz ücretsiz kargo olarak gönderimi yapılmaktadır,

 

Ürünüm kargodan hasarlı geldi. Ne yapmalıyım?

Gelen kargo görevlisinden hasar tutanağı tutturduktan sonra, ilk olarak müşteri hizmetleri hattımızdan ya da info@gamingtech.com.tr adresinden bilgi alarak hasarlı olan parçaların fotoğraflarını çekip göndermelisiniz. Ardından sizinle iletişime geçilecektir.

 


 

GARANTİ VE TEKNİK SERVİS

 

Hazır sistemlerin garanti süreleri kaç yıldır?

Hazır sistemler içerisindeki ürünlerin her parçası kendine özel garantilidir. Garanti sürelerini ürünlerin internet sitemizdeki sayfasında yer alan "Garanti ve İade Koşulları" başlığından öğrenebilirsiniz. Garanti süreleri en az iki yıldır.

 

Ürünlerin garanti süreleri kaç yıldır?

Garanti sürelerini ürünlerin internet sitemizdeki sayfasında yer alan "Garanti ve İade Koşulları" başlığından öğrenebilirsiniz. Garanti süreleri en az iki yıldır.

 

Sizden satın aldığım ürünümü teknik servise nasıl gönderebilirim?

Ürünlerinizi testleri yapılmak ve yetkili servisine gönderilmek üzere bize gönderebilirsiniz. Bunun için probleminize çözüm bulmak ve teknik destek almak amacıyla destek@gamingtech.com.tr adresine mail gönderebilir, kargo kodumuzu talep edebilirsiniz. Ürün gönderimlerinizde faturanızın fotokopisiyle birlikte yaşadığınız soruna dair detaylı bir açıklama metnini de tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Gönderilerinizin kargo esnasında zarar görmemesi için orijinal kutuları ve köpükleriyle birlikte, sizin tarafınıza gönderildiği gibi korunaklı bir şekilde tarafımıza göndermelisiniz. Dilerseniz ürünlerinizi yetkili servisine doğrudan siz de gönderebilirsiniz.

Teknik servis süreci nasıl işlemektedir? 
Teknik servis süreci, ürünü tarafınızdan teslim aldıktan sonra göndermiş olduğunuz üründe 3 iş günü hazır sistemlerde 5 iş günü arıza tespit süreci vardır. Bu süreç tamamlandıktan sonra arızalı parça var ise yetkili servisine yönlendirilir ve tarafınıza haber verilir. Daha sonra da resmi süreç olan 20 iş günü servis süreciniz başlar.

 


 

FATURA

 

Sitenizde satılan ürünler faturalı mıdır?

Sitemizden satın aldığınız tüm ürünler faturalı ve garantilidir.

 

Siparişimin faturasını firma adına kestirebilir miyim?

Siparişinizin son aşamasında "Fatura adresim, teslimat adresimden farklı. Yeni adres girmek istiyorum." seçeneğinden "Fatura Adres Tipi" alanını "Kurumsal" olarak seçerek firma adına fatura kestirebilirsiniz.

 


 

MAĞAZA

 

Mağazanız nerede? Nasıl ulaşım sağlayabilirim?

Mağazamız İstanbul, Sarıyer'dedir, Merkez Mahallesi Yenimahalle Caddesi No:33 /2 Sarıyer İstanbul adresindedir,

Ürünlerimizin bir kısmı mağazamızda yer alırken bir kısmı merkez depomuzda yer alıyor. Satın almak istediğiniz ürünün mağaza stok durumunu 0850 259 26 96 numaralı çağrı merkezi hattımızdan öğrenebilirsiniz.

 

Mağazanızın çalışma saatleri nelerdir?

Mağazamız pazartesinden cumartesi ye , sabah 09:00 ila akşam 18:00 arası hizmet vermektedir.

 


 

İLETİŞİM

Çağrı merkezinize nasıl ulaşabilirim?

0850 850 87 62 numaralı telefondan hizmet vermektedir.

 

Size ulaşabileceğimiz e-posta adresi nedir?

Yazılı taleplerinizi info@gamingtech.com.tr adresinden bize iletebilirsiniz.

 

 

eticaretPORT Altyapısı Kullanılmıştır